10 zasad organizacji indywidualnego toku oraz indywidualnego program nauki

Bożena Winczewska
Data publikacji: 3 września 2015 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny

Każdy uczeń szczególnie uzdolniony ma możliwość rozwoju swoich uzdolnień oraz ukończenia szkoły w skróconym czasie, jeśli po spełnieniu określonych warunków uzyska zezwolenie dyrektora na indywidualny program lub tok nauki. Są to formy pracy skierowane do ucznia zdolnego, także uzdolnionego sportowo. Sprawdź z czym się wiąże oraz czym się różni indywidualny tok od indywidualnego programu nauki. Dowiedz się, jakie wymagania musi spełnić uczeń, który jest uzdolniony kierunkowo a nie radzi sobie z innymi przedmiotami.

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql