Brak informacji o warunkach zatrudnienia w aktach osobowych - jak naprawić błąd? 

Dokument archiwalny
Pytanie: Porządkując dokumentację kadrową, pracownica działu kadr zauważyła błędy polegające na braku informacji o warunkach zatrudnienia w teczce akt osobowych pracowników. Funkcję dyrektora pełni obecnie inna osoba. Jak należy uzupełnić teczkę akt osobowych o informację o warunkach zatrudnienia? Jaką datę wpisać w dokumencie dotyczącym informacji o warunkach zatrudnienia?

Pozostało jeszcze 81% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql