Informacja o likwidacji szkoły - w jakim terminie

Wanda Pakulniewicz
Data publikacji: 18 marca 2011 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Nie podjęto uchwały intencyjnej o zamiarze likwidacji szkoły do 28 lutego 2011 r. (radni nie wyrazili na to zgody). Jest to szkoła podstawowa o strukturze organizacyjnej klas 0-III, z liczbą uczniów: klasa 0 - 10, klasa I - 2, klasa II - 5, klasa III - 7 W związku z tak małą liczbą dzieci, od września uczniowie będą pobierać naukę w klasach łączonych. Istnieją obawy, że 1 września 2011 r. rodzice dzieci poślą je do innej, oddalonej o dwa kilometry, większej szkoły. Pozostają jedynie uczniowie z klasy 0. Czy w przypadku, gdy okaże się, że we wrześniu nie ma dzieci z klas I-III, może być podjęta uchwała o likwidacji (lub częściowej likwidacji) szkoły? Czy placówka może wówczas zostać filią innej szkoły?

Pozostało jeszcze 67% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql