Innowacje i eksperymenty dotyczące uczniów zdolnych i szczególnie uzdolnionych

Dokument archiwalny
Pytanie: Chciałbym poprowadzić w swojej szkole innowacje i eksperymenty dotyczące uczniów zdolnych i szczególnie uzdolnionych. Jak dobrze przygotować taką innowację, czy są jakieś wytyczne, wzory, których powinienem się trzymać? Zaplanowałem, by innowacja obejmowała tylko kilka oddziałów, czy takie rozwiązanie jest dopuszczalne, czy powinna obejmować całą szkołę?

Pozostało jeszcze 83% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql