Kiedy musi być utworzony regulamin pracy w szkole?

Patryk Kuzior
Data publikacji: 10 marca 2010 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: W szkole zatrudnionych jest 16 pracowników niepedagogicznych, a więc nie ma obowiązku tworzenia regulaminu pracy. W jakim jednak dokumencie zawrzeć np. zasady usprawiedliwiania nieobecności, podpisywania listy obecności itp.? Czy stosować tylko zapisy Kodeksu pracy, a może dyrektor powinien wydać odpowiednie zarządzenie? Czy też  ci  pracownicy samorządowi podlegają pod inne przepisy, np. poprzez stworzenie wspólnego regulaminu w całej gminie?

Pozostało jeszcze 86% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
regulamin pracy w szkole

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql