Aby skorzystać z
pełnej wersji serwisu
   
Nie pamiętasz hasła?
Jesteś tutaj: Strona główna Porady Zarządzanie szkołą Organizacja pracy szkoły Tworzenie, przekształcanie i likwidacja szkoły
Rozmiar tekstu: f1 f2 f3

Kto jest odpowiedzialny za przekazanie informacji o likwidacji szkoły

Pytanie: Czy zapis ujęty w uchwale rady miejskiej w sprawie zamiaru likwidacji szkoły o brzmieniu "uchwałę niniejszą należy przedłożyć kuratorowi oświaty oraz dyrektorowi szkoły, w celu zapoznania rodziców dzieci uczęszczających do szkoły" jest zgodny z prawem? Artykuł 59 ustawy o systemie oświaty obliguje organ prowadzący do powiadomienia o zamiarze likwidacji, a powyższy zapis wskazuje dyrektora szkoły jako osobę odpowiedzialną za powiadomienie.
Zapis w uchwale rady miasta w sprawie zamiaru likwidacji szkoły o brzmieniu "uchwałę niniejszą należy przedłożyć kuratorowi oświaty oraz dyrektorowi szkoły, w celu zapoznania rodziców dzieci uczęszczających do szkoły" jest nieprawidłowy.

Uwaga: artykuł jest dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników.

Porady o podobnej tematyce

Wzory dokumentów

Orzeczenia o podobnej tematyce

Nasze wyróżnienia i partnerzy:
© 2014 Wydawnictwo Wiedza i Praktyka

Strona używa plików cookies.

Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.