Liczba godzin wspomagania w klasach integracyjnych

Marzenna Czarnocka
Data publikacji: 3 grudnia 2015 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Jakie są ogólne zapisy odnośnie liczby godzin wspomagania w klasach integracyjnych? Czy są ogólne, czy osobno dla każdego etapu edukacyjnego? Czy jest osobna liczba godzin wspomagania, jeśli w klasie jest uczeń z Aspergerem lub dziecko autystyczne?

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql