Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne w ramach zajęć rewalidacyjnych dla ucznia z upośledzeniem w stopniu lekkim

Marzenna Czarnocka
Data publikacji: 10 września 2015 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Uczeń klasy III szkoły podstawowej ogólnodostępnej decyzją poradni psychologiczno-pedagogicznej otrzymał orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego ze względu na upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim. Organ prowadzący zakwalifikował ucznia do dodatkowych zajęć w ramach istniejących zespołów korekcyjno-kompensacyjnych w wymiarze 1 godziny tygodniowo, do końca klasy III. Czy zajęcia rewalidacyjne mogą być realizowane w formie uczestnictwa dziecka w zajęciach zespołu korekcyjno-kompensacyjnego?

Pozostało jeszcze 89% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql