Zwolnienie ucznia gimnazjum z realizacji projektu edukacyjnego - przesłanki

Marzenna Czarnocka
Data publikacji: 1 września 2015 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Czy jeśli sprawność intelektualna dziecka kształtuje się na poziomie niższym niż przeciętna dla normy wiekowej i posiada ono wąski zakres wiadomości i słownictwa (opinia poradni psychologiczno-pedagogicznej) można to potraktować jako sytuację wyjątkową i na tej podstawie zwolnić ucznia z realizacji projektu edukacyjnego?

Pozostało jeszcze 84% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql