Pytanie: Uczeń klasy I szkoły podstawowej od początku roku szkolnego miał bardzo niską frekwencję. Pomimo rozmów, pomocy pedagogicznej i psychologicznej ze strony szkoły, pism interwencyjnych sytuacja nie uległa poprawie. W związku z tak niską frekwencją był nieklasyfikowany na I półrocze. Rodzice ucznia złożyli w marcu 2021 r. wniosek o nauczanie domowe, ale zakładają, że po miesiącu będą chcieli zrezygnować z nauczania domowego. Czy taki uczeń powinien zdać egzaminy klasyfikacyjne, jak oceniać jego frekwencję po ewentualnym powrocie, jak ocenić jego postępy edukacyjne?
Pozostało jeszcze 86% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie