Czynności kancelaryjne w szkole publicznej prowadzonej przez samorząd

Leszek Zaleśny
Data publikacji: 21 lutego 2011 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Czy  rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt z 18 stycznia 2011 r. obowiązuje również szkołę publiczną prowadzoną przez samorząd gminny? Jeśli nie, to jakie przepisy powinny być obecnie stosowane przy prowadzeniu czynności kancelaryjnych w takich placówkach?

Pozostało jeszcze 86% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql