Monitorowanie i ewaluacja programu wychowawczo-profilaktycznego

Dokument archiwalny
Pytanie: W ramach monitorowania programu wychowawczo-profilaktycznego na zebraniach rady pedagogicznej dyskutujemy na tematy wychowawcze. Staram się pozyskać od nauczycieli uwagi co do realizacji programu, niestety nauczyciele często zapominają o różnych sytuacjach związanych zarówno z niewłaściwym zachowaniem uczniów, jak i np. z przejawami efektów podjętych środków wychowawczych. W jaki sposób na bieżąco pozyskiwać informacje od nauczycieli o problemach związanych z realizacją programu?

Pozostało jeszcze 83% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql