Wzór zawiadomienia inspektoratu pracy o zawarciu umowy o pracę na czas określony na podstawie art. 25(1)§ 4 pkt 4 Kodeksu pracy

Data publikacji: 24 sierpnia 2019 r.
Poleć znajomemu

Pracodawca ma obowiązek zawiadomić właściwego okręgowego inspektora pracy o zawarciu umowy o pracę na czas określony w przypadku, gdy pracodawca wskazuje obiektywne przyczyny zatrudnienia terminowego leżące po jego stronie. Informacja powinna wskazywać przyczyny zawarcia takiej umowy. Należy ją złożyć pisemnie lub elektronicznie, w terminie 5 dni roboczych od zawarcia umowy.

Pozostało jeszcze 70 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel