Dlaczego lepiej nie stosować średniej ważonej w ocenianiu uczniów

Dlaczego lepiej nie stosować średniej ważonej w ocenianiu uczniów

Stosowanie średniej ważonej nie jest zgodne z przepisami prawa oświatowego.  Nie uwzględnia ona specjalnych potrzeb uczniów wynikających np. z posiadanych przez nich orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego lub opinii. Sprawdzamy, dlaczego jeszcze nie warto w ocenianiu uczniów stosować średniej ważonej.

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql