Monitorowanie i kontrola realizacji podstawy programowej

Wanda Pakulniewicz
Data publikacji: 28 kwietnia 2010 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Jak monitorować i kontrolować stopień realizacji podstawy programowej w szkole? Jakim narzędziem się posłużyć, by zbadać stopień realizacji podstawy programowej z matematyki? 

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
podstawa programowa

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql