Pytanie: Zlikwidowano Zespół Szkół. Od dnia 01.09.2015 r. Szkoły wchodzące w skład Zespołu funkcjonują samodzielnie. Wyrejestrowano płatnika - Zespół Szkół w ZUS i Urzędzie Skarbowym, następnie zgłoszono z dniem 01.09.2015 r. pod odrębnymi numerami NIP Szkołę Podstawową i Gimnazjum. Pracownicy nie otrzymali świadectw pracy, jak również nie sporządzono nowych umów o pracę, ponieważ nadal są pracownikami SP lub Gimnazjum.
Czy ten sam pracownik Zespołu Szkół od 01.01.2015 r. do 31.08.2015 r., Szkoły Podstawowej od 01.09.2015 r. do 31.12.2015 r. powinien otrzymać dwa razy PIT-11 za dwa okresy, czy tylko jeden z obecnym numerem NIP i nazwą zakładu pracy za cały rok ?
Czy pracownik, z którym umowa o pracę rozwiązała się z końcem sierpnia, otrzymuje PIT-11 z danymi Zespołu Szkół ?
Dodam jeszcze, że roczny PIT 4R został wysłany z podziałem na dwóch płatników i dwa okresy.
Pozostało jeszcze 68% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Jeśli posiadasz już konto
Zaloguj się: