Błędne podejście do wymagań na ocenę celującą

Małgorzata Celuch
Data publikacji: 18 grudnia 2023 r.
Poleć znajomemu
Błędne podejście do wymagań na ocenę celującą

Niektórzy nauczyciele wychodzą z założenia, że aby uczeń mógł otrzymać „szóstkę”, musi się wykazać wiedzą wykraczającą poza treści zawarte w podstawie programowej. Jednak takie założenie jest błędne. Sprawdzamy, co na ten temat mówią przepisy!

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql