Diagnoza przedszkolna - czy nauczyciel musi opracować dla każdego ucznia indywidualny program wyrównawczy?

Wanda Pakulniewicz

Wanda Pakulniewicz

Pracownik Kuratorium Oświaty
Data publikacji: 8 marca 2010 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Pracuję w grupie dzieci 5- i 6-letnich. Zgodnie z nowa podstawą programową dzieci te zostały objęte diagnozą. Okazuje sie, że nauczyciel bez względu na wyniki diagnozy zobligowany jest do napisania każdemu dziecku indywidualnego programu wyrównywania i korygowania rozwoju. Czy  moi doradcy - metodycy dobrze interpretuja przepisy w tej sprawie?

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel