Przedłużenie kadencji dyrektora szkoły w obecnym stanie prawnym nie jest możliwe. Powierzenie funkcji dyrektora szkoły wymaga więc przeprowadzenia konkursu. Kandydat, aby przystąpić do konkursu na dyrektora szkoły, musi złożyć w wyznaczonym terminie ofertę zawierającą wszystkie wymagane dokumenty. Jak przygotować dokumentację do konkursu na stanowisko dyrektora szkoły? Wyjaśnienia w Portalu Oświatowym.
Upewnij się, jakie dokumenty musisz złożyć w konkursie na stanowisko dyrektora szkoły
Kandydat na stanowisko dyrektora szkoły musi złożyć w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu o konkursie wszystkie wymagane prawem dokumenty. Wykaz tych dokumentów znajdziesz w dalszej części artykułu.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- jakie dokumenty muszą być złożone w ofercie w konkursie na dyrektora szkoły,
- jak zminimalizować ryzyko odmowy dopuszczenia do konkursu
- jak poświadczyć kopie dokumentów za zgodność z oryginałem,
- co to znaczy – aktualna ocena pracy.