Aktywne filtry:
Wyłącz filtry

Organizacja pracy

Znajdziesz tu aktualne porady ekspertów, dzięki którym dowiesz się, jak krok po kroku wprowadzić zmiany do statutu szkoły, jak przygotować arkusz organizacyjny szkoły oraz aneks, jak przygotować regulamin rady pedagogicznej oraz jak dzięki procedurom usprawnić pracę szkoły. Dowiesz się również, jak zgodnie z przepisami przekształcić placówkę oświatową lub przeprowadzić jej likwidację. Poznaj odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania związane z organizacją pracy szkoły.

Statut szkołyCzytaj więcej porad »

Czy konieczny jest statut oddziału przedszkolnego od 1 września 2017

Pytanie: Czy w szkole podstawowej z oddziałem przedszkolnym wymagany jest od 1 września 2017 r. odrębny statut dla oddziału przedszkolnego?

Na jakich przepisach prawa oświatowego powinien opierać się statut szkoły

Pytanie: Z jakimi aktami prawnymi należy się zapoznać, aby treść statutu była jak najbardziej wyczerpująca?

Utworzenie internatu – na podstawie zmian w statucie

Pytanie: Czy utworzenie internatu przy istniejącym liceum ogólnokształcącym możliwe jest na podstawie zmian w statucie szkoły?

Arkusz organizacyjny szkołyCzytaj więcej porad »

Czy kopię arkusza organizacyjnego należy przekazać związkowi zawodowemu

Pytanie: Czy dyrektor, na pisemny wniosek, ma obowiązek przekazać kserokopię arkusza organizacji pracy szkoły na rok szkolny 2017/2018 prezesowi oddziału związku zawodowego działającego na terenie szkoły?

Negatywna opinia kuratorium w sprawie arkusza organizacyjnego – postępowanie dyrektora

Pytanie: Jakie jest dalsze postępowanie dyrektora szkoły w przypadku otrzymania negatywnej opinii w sprawie arkusza organizacji pracy przez kuratorium oświaty? Czy potrzebna jest nowa opinia rady pedagogicznej i rady rodziców do zmian, które zlecił organ prowadzący? Szkoła jest placówką publiczną, prowadzoną przez stowarzyszenie.

Udostępnianie danych z arkusza organizacyjnego związkom zawodowym

Pytanie: Czy szkoła może udostępnić związkom zawodowym do zaopiniowania arkusza organizacji roku szkolnego 2017/2018 imiennych nauczycieli i pracowników administracji ? Czy jest to zgodne z ustawą o ochronie danych osobowych?

Tworzenie, przekształcanie i likwidacja szkołyCzytaj więcej porad »

Jaka jest procedura przekształcania 6-letniej szkoły podstawowej prowadzonej przez stowarzyszenie w szkołę 8-letnią

Pytanie: Czy procedura przekształcenia dotychczasowej 6-letniej szkoły podstawowej prowadzonej przez stowarzyszenie w 8-letnią szkołę podstawową odbywa się tylko na mocy uchwały podjętej przez organ prowadzący, podjętej do 30 listopada 2017 r.?

Czy podstawową szkołę niepubliczną można przekształcić w szkołę z oddziałami dwujęzycznymi

Pytanie: Dyrektor niepublicznej szkoły podstawowej o uprawnieniach szkoły publicznej jest zobligowany do 30 czerwca 2017 r. złożyć odpowiednią dokumentację w Urzędzie Miejskim w celu przekształcenia szkoły sześcioletniej w ośmioletnią. Czy w związku z tym można dokonać przekształcenia na niepubliczną szkołę podstawową z oddziałami dwujęzycznymi?

Zasady przekształcenia niepublicznej szkoły podstawowej z oddziałami przedszkolnymi

Pytanie: Jakie obowiązki i terminy dotyczą niepublicznej szkoły podstawowej z oddziałami przedszkolnymi w związku z reformą oświaty?

Organizacja pracy szkoły - inne zagadnieniaCzytaj więcej porad »

Kontynuacja oddziału sportowego w klasie VII – jakie dokumenty są wymagane

Pytanie: Z końcem obecnego roku szkolnego 2016/2017 w szkole podstawowej kończy swoją działalność klasa VI sportowa (cykl trzyletni od IV–VI). Rodzice i uczniowie wyrażają chęć kontynuowania klasy/oddziału sportowego w klasach VII i VIII. Jak należy postąpić , aby im to umożliwić? Do kogo się zgłosić i jaką dokumentacje stworzyć, aby móc wydłużyć już raz zgłoszoną innowację pedagogiczną na kolejne dwa lata szkoły podstawowej?

Liczba uczniów w klasach I–III od września 2017 r.

Pytanie: Czy nadal w roku szkolnym 2017/2018 obowiązuje art. 61. ust. 3 ustawy o systemie oświaty w zakresie liczby uczniów w klasach I–III?

Czas trwania rady pedagogicznej – czy należy określić w regulaminie

Pytanie: Czy są przepisy określające czas trwania posiedzenia rady pedagogicznej? Jak długo może trwać posiedzenie? Czy maksymalny czas trwania posiedzenia musi być zawarty w Regulaminie Rady Pedagogicznej?

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel