Dostosowanie programu nauczania w szkole specjalnej do indywidualnych potrzeb - w praktyce

Marzenna Czarnocka
Data publikacji: 12 września 2022 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Jak rozumieć dostosowanie programu nauczania w szkole specjalnej do indywidulanych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych zgodnie z przepisami art. 127 ust. 3 ustawy Prawo oświatowe? Czy polega to na odrzuceniu niektórych treści nadobowiązkowych w stosunku do podstawy programowej? Czy modyfikacji liczby godzin przeznaczonej na dany dział?

Pozostało jeszcze 86% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql