Zasady publikowania informacji o wynikach zapytania ofertowego dla zamówień poniżej 130.000 zł

Katarzyna Bełdowska
Data publikacji: 24 stycznia 2023 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Czy wybór najlepszej oferty w zapytaniu ofertowym prowadzonym dla zamówień publicznych poniżej 130.000 zł musi być publikowany na stronie bip placówki? Regulamin placówki nie przewiduje takiego obowiązku. Czy istnieje obowiązek informowania oferentów, których oferta nie została wybrana o wynikach postępowania , a jeżeli tak to w jakim zakresie? W zapytaniu ofertowym zapisano, że zamawiający powiadomi oferenta, którego ofertę wybrano.

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql