Pytanie: Uczennica otrzymała orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego na I etap edukacyjny ze względu na niepełnosprawność umysłową w stopniu lekkim. Obecnie jest w klasie IV. Rodzice nie dostarczyli orzeczenia na II etap. W rezultacie dziewczynka objęta nauczaniem specjalnym w naszej szkole nie ma ważnego orzeczenia i ważnego IPET-u. W SIO nadal figuruje jako uczeń niepełnosprawny. Jakie konsekwencje mogą grozić szkole, jeśli rodzice nie dostarczą orzeczenia do końca klasy IV?
Pozostało jeszcze 93% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie