Dodatkowy kierunek polityki oświatowej dotyczący egzaminów – jak go realizować

Wanda Pakulniewicz
Data publikacji: 3 marca 2021 r.
Poleć znajomemu
Dodatkowy kierunek polityki oświatowej dotyczący egzaminów – jak go realizować

W związku z trwającą epidemią COVID-19 tylko w bieżącym roku egzaminy ósmoklasisty i maturalny będą przeprowadzane wyjątkowo na podstawie wymagań egzaminacyjnych. W konsekwencji minister edukacji wskazał dodatkowy kierunek polityki oświatowej państwa, polegający na tym, że nauczyciel ma w swojej pracy z uczniami uwzględniać nowe wytyczne odnośnie egzaminów. W jaki sposób udokumentować realizację tego kierunku? Przedstawiamy praktyczne rozwiązania!

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql