Przetarg na opał do szkoły – obowiązek szkoły czy gminy?

Data publikacji: 4 sierpnia 2023 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Koszt oleju zakupionego w celu ogrzewania szkoły przekroczył w danym roku 130 tys. netto i trzeba przeprowadzić przetarg. Księgowość obsługująca szkołę znajduje się w urzędzie gminy. Wszystkie faktury przychodzą otrzymuje gmina. Kto ma przeprowadzić przetarg – dyrektor szkoły czy urząd gminy?

Pozostało jeszcze 86% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql