Dostarczenie deklaracji PIT byłemu pracownikowi szkoły, który zmienił adres

Do 28 lutego 2014 r. należy przekazać pracownikom imienną informację o dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy za miony rok. Oznacza to, że deklarację PIT-11 należy dostarczyć wszystkim osobom zatrudnionym w roku, którego deklaracja ta dotyczy. W praktyce może powstać problem z przekazaniem deklaracji osobom, które już nie są zatrudnione w szkole i zmieniły miejsce zamieszkania. Jak w tej sytuacji postąpić, by nie narazić się na odpowiedzialność karną skarbową?

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
podatek dochodowy

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql