Dostarczenie deklaracji PIT byłemu pracownikowi szkoły, który zmienił adres

Dariusz Dwojewski

Dariusz Dwojewski

Data publikacji: 10 lutego 2014 r.
Poleć znajomemu

Do 28 lutego 2014 r. należy przekazać pracownikom imienną informację o dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy za miony rok. Oznacza to, że deklarację PIT-11 należy dostarczyć wszystkim osobom zatrudnionym w roku, którego deklaracja ta dotyczy. W praktyce może powstać problem z przekazaniem deklaracji osobom, które już nie są zatrudnione w szkole i zmieniły miejsce zamieszkania. Jak w tej sytuacji postąpić, by nie narazić się na odpowiedzialność karną skarbową?

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Słowa kluczowe:
podatek dochodowy

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel