Pytanie: Zamierzam wprowadzić w szkole dodatkowy - poza tablicą ogłoszeń w pokoju nauczycielskim - sposób komunikowania się, a mianowicie za pomocą poczty elektronicznej (przekazywanie informacji o konkursach, terminach rad itp.). Jeden z nauczycieli odmawia podania swojego adresu mailowego tłumacząc, że jest to nadużywanie jego prywatności. Zaproponowałam, aby utworzył skrzynkę tylko dla potrzeb służbowych, a pocztę sprawdzał na terenie szkoły w trakcie wykonywania obowiązków służbowych. Nauczyciel również odmówił. Czy odmowa nauczyciela jest uzasadniona?
Pozostało jeszcze 77% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie