Ocena efektywności zajęć rewalidacyjnych – kiedy i jak często

Marzenna Czarnocka
Data publikacji: 31 sierpnia 2022 r.
Poleć znajomemu
Ocena efektywności zajęć rewalidacyjnych – kiedy i jak często

Ocena efektywności zajęć rewalidacyjnych to obowiązek szkoły. Dokonuje się jej w ramach wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego. Przepisy nie mówią, jak często powinna być dokonywana, ale powinna pozwalać na wyciąganie wniosków do dalszej pracy z uczniem. Sprawdź, jak często i w jakich terminach jej dokonywać, aby doskonalić formy wsparcia, rozwijać potencjał ucznia i realizować założenia rewalidacji. 

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Czym jest okresowa wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia?
  • Jak często przeprowadza się wielospecjalistyczną ocenę poziomu funkcjonowania ucznia?
  • Kiedy dokonywać oceny postępów ucznia na zajęciach rewalidacyjnych?
  • Dlaczego warto przeprowadzić ocenę efektywności zajęć rewalidacyjnych na koniec roku szkolnego?
  • Czy ocena efektywności zajęć rewalidacyjnych może być wymagana częściej niż dwa razy w roku?

Pozostało jeszcze 70% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql