Raport specjalny: Tutoring - nowa filozofia kształcenia

Małgorzata Celuch

Małgorzata Celuch

Wieloletni wicedyrektor zespołu szkół, autor wielu publikacji oświatowych i narzędzi pomocnych w pracy dyrektora
Data publikacji: 17 października 2012 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny

Metoda pracy w formie tutoringu daje wiele możliwości zarówno nauczycielom, jak i uczniom. Wpływa też na poprawę wizerunku szkoły. Choć ta nowoczesna metoda pracy wymaga dużego wysiłku i zaangażowania nauczyciela - efekty przynoszą wiele korzyści: samodzielność ucznia, samodyscyplinę, odpowiedzialność, umiejętność samodzielnego uczenia się i wykorzystywania swoich mocnych stron. Wprowadzenie zasad tutoringu do szkoły może przynieść pozytywną zmianę relacji łączących ucznia i nauczyciela. Potwierdzają to nauczyciele i sami uczniowie, którzy przyznają, że wręcz nie wypada im się zachowywać niewłaściwie w stosunku do nauczycieli, z którymi łączy ich tak dużo i którym tak wiele zawdzięczają. Zatem, warto wprowadzić tutoring w każdej szkole. Na czym polega ta innowacyjna metoda i jak ją wprowadzić - w tym artykule.

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel