Innowacje i eksperymenty dotyczące uczniów zdolnych i szczególnie uzdolnionych

Jolanta Smuniewska

Wizytator Wydziału Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego Kuratorium Oświaty w Warszawie
Data publikacji: 27 grudnia 2008 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Chciałbym poprowadzić w swojej szkole innowacje i eksperymenty dotyczące uczniów zdolnych i szczególnie uzdolnionych. Jak dobrze przygotować taką innowację, czy są jakieś wytyczne, wzory, których powinienem się trzymać? Zaplanowałem, by innowacja obejmowała tylko kilka oddziałów, czy takie rozwiązanie jest dopuszczalne, czy powinna obejmować całą szkołę?

Pozostało jeszcze 83 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu

PayU »
11.07 zł brutto
Punkty »
100 punktów
SMS »
23.37 zł brutto

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel