Mały geniusz w grupie przedszkolnej

Data publikacji: 21 maja 2010 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Podczas zajęć jedno z dzieci jest nieco z boku, widać wyraźnie, że w porównaniu z reszta grupy, to co się dzieje jest dla niego mało atrakcyjne. Często przeszkadza, rozbija pracę zespołu, sprawia wrażenie znudzonego. Nieproszone udziela dojrzałych odpowiedzi na zadawane pytania, prezentując zaskakującą wiedzę. O czym świadczy takie zachowanie dziecka? Czy wskazuje na problemy z przystosowaniem społecznym, czy na nadpobudliwość? Jak postępować, aby pielęgnować jego potencjał i nie popełniać błędów wychowawczych?

Pozostało jeszcze 89% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql