Trudności rozwojowe – czy są kwalifikowane jako niepełnosprawność dziecka

Marzenna Czarnocka
Data publikacji: 6 maja 2016 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: W związku z niejednoznaczną interpretacją „niepełnosprawności” przy opiniowaniu o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, czy niepełnosprawność należy rozumieć w świetle prawa oświatowego (kategorie tak jak przy orzekaniu o potrzebie kształcenia specjalnego), czy są to inne niepełnosprawności? Czy np. opóźnienie rozwoju mowy, opóźnienie rozwoju psychoruchowego, padaczka, alergie, astma, nadpobudliwość psychoruchowa, ADHD to są już niepełnosprawności?

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql