Pytanie: W związku z zakończoną rekrutacją do publicznego przedszkola jedno dziecko nie zostało przyjęte. Po zakwalifikowaniu dziecka do przedszkola należało wysłać mailem lub dostarczyć do sekretariatu szkoły potwierdzenie woli przyjęcia do przedszkola do 24 kwietnia. Rodzic przesłał mailem potwierdzenie 22 kwietnia, jednak trafiło ono do spamu. Rekrutacja została zakończona, a lista przyjętych dzieci została opublikowana 30 kwietnia. W dniu 5 maja otrzymaliśmy wiadomość od rodzica z prośbą o przyjęcie dziecka do przedszkola. Rodzic dopełnił wszystkich formalności. Jednak liczba miejsc w przedszkolu jest ograniczona. Jak jest rozwiązanie ww. sytuacji?
Pozostało jeszcze 81% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie