Nowość na Portalu Oświatowym! Zanim zapytasz – sprawdź, czy już mamy odpowiedź!

Data publikacji: 25 marca 2025 r.
Poleć znajomemu
Nowość na Portalu Oświatowym! Zanim zapytasz – sprawdź, czy już mamy odpowiedź!

Informujemy o wdrożeniu nowej funkcjonalności w poradni online – wyszukiwarki bazy wiedzy, która ułatwi i przyspieszy uzyskanie odpowiedzi na Twoje pytania. 

Co to oznacza dla Ciebie? 

  • Zanim wyślesz pytanie do eksperta, możesz sprawdzić, czy odpowiedź już znajduje się na portalu. 
  • Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi – możesz jednym kliknięciem przejść do formularza i wysłać pytanie do eksperta. 

Jak to działa? 

  1. Zaloguj się na swoje konto na Portalu Oświatowym. 

  1. Przejdź do formularza zadawania pytań. 

  1. Zadaj swoje pytanie – system automatycznie przeszuka bazę wiedzy. 

  1. Otrzymasz listę zbliżonych odpowiedzi na portalu z możliwością przejścia do pełnej treści. 

  1. Jeśli żadna z propozycji nie odpowiada na Twoje pytanie – kliknij "Wyślij pytanie do eksperta", aby kontynuować. 

Możesz także od razu przesłać swoje pytanie do eksperta, na pierwszym etapie zadawania pytania. 

Dla kogo jest ta funkcjonalność? 

  • Użytkownicy z dostępem do poradni – mogą korzystać z wyszukiwarki oraz nadal zadawać pytania. 

  • Użytkownicy bez pakietu pytań – mają dostęp do wyszukiwarki, a także możliwość zakupu pytania, jeśli zdecydują się wysłać pytanie do eksperta. 

Dla zyskania pełnej funkcjonalności, niezbędne jest wyczyszczenie pamięci podręcznej (cache) oraz plików cookie. Poniżej krótka instrukcja.  

 Google Chrome:

  1. Otwórz przeglądarkę i kliknij na trzy kropki w prawym górnym rogu. 

  1. Wybierz Ustawienia. 

  1. Przejdź do sekcji Prywatność i bezpieczeństwo. 

  1. Kliknij na Wyczyść dane przeglądania. 

  1. Wybierz zakres czasu (np. „od początku”) oraz zaznacz opcje: Obrazy i pliki w pamięci podręcznej oraz Pliki cookie i inne dane witryn 

  1. Kliknij na Wyczyść dane. 

Mozilla Firefox: 

  1. Otwórz przeglądarkę i kliknij na ikonę hamburgera w prawym górnym rogu. 

  1. Wybierz Ustawienia, a następnie przejdź do Prywatność i bezpieczeństwo. 

  1. W sekcji Ciasteczka i dane witryn kliknij na Wyczyść dane. 

  1. Zaznacz odpowiednie opcje i potwierdź wybór, klikając Wyczyść. 

Microsoft Edge: 

  1. Otwórz przeglądarkę i kliknij na trzy kropki w prawym górnym rogu. 

  1. Wybierz Ustawienia, a następnie przejdź do sekcji Prywatność, wyszukiwanie i usługi. 

  1. Kliknij na Wyczyść dane przeglądania. 

  1. Wybierz zakres czasu oraz zaznacz opcje: Pliki cookie i inne dane witryn oraz Obrazy i pliki w pamięci podręcznej 

  1. Kliknij na Wyczyść teraz. 

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql