Informujemy o wdrożeniu nowej funkcjonalności w poradni online – wyszukiwarki bazy wiedzy, która ułatwi i przyspieszy uzyskanie odpowiedzi na Twoje pytania.
Co to oznacza dla Ciebie?
Jak to działa?
Zaloguj się na swoje konto na Portalu Oświatowym.
Przejdź do formularza zadawania pytań.
Zadaj swoje pytanie – system automatycznie przeszuka bazę wiedzy.
Otrzymasz listę zbliżonych odpowiedzi na portalu z możliwością przejścia do pełnej treści.
Jeśli żadna z propozycji nie odpowiada na Twoje pytanie – kliknij "Wyślij pytanie do eksperta", aby kontynuować.
Dla kogo jest ta funkcjonalność?
Użytkownicy z dostępem do poradni – mogą korzystać z wyszukiwarki oraz nadal zadawać pytania.
Użytkownicy bez pakietu pytań – mają dostęp do wyszukiwarki, a także możliwość zakupu pytania, jeśli zdecydują się wysłać pytanie do eksperta.
Google Chrome:
Otwórz przeglądarkę i kliknij na trzy kropki w prawym górnym rogu.
Wybierz Ustawienia.
Przejdź do sekcji Prywatność i bezpieczeństwo.
Kliknij na Wyczyść dane przeglądania.
Wybierz zakres czasu (np. „od początku”) oraz zaznacz opcje: Obrazy i pliki w pamięci podręcznej oraz Pliki cookie i inne dane witryn
Kliknij na Wyczyść dane.
Mozilla Firefox:
Otwórz przeglądarkę i kliknij na ikonę hamburgera w prawym górnym rogu.
Wybierz Ustawienia, a następnie przejdź do Prywatność i bezpieczeństwo.
W sekcji Ciasteczka i dane witryn kliknij na Wyczyść dane.
Zaznacz odpowiednie opcje i potwierdź wybór, klikając Wyczyść.
Microsoft Edge:
Otwórz przeglądarkę i kliknij na trzy kropki w prawym górnym rogu.
Wybierz Ustawienia, a następnie przejdź do sekcji Prywatność, wyszukiwanie i usługi.
Kliknij na Wyczyść dane przeglądania.
Wybierz zakres czasu oraz zaznacz opcje: Pliki cookie i inne dane witryn oraz Obrazy i pliki w pamięci podręcznej
Kliknij na Wyczyść teraz.
Brak konsultacji
w najbliższym czasie
Brak nadchodzących wydarzeń