Zgłoszenie Administratora Bezpieczeństwa Informacji do GIODO

Data publikacji: 6 września 2019 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny

Od 1 stycznia 2015 r. dyrektor szkoły może powołać Administratora Bezpieczeństwa Informacji, żeby zwolnić się z części obowiązków związanych z ochroną danych osobowych w szkole. ABI, także tego powołanego na podstawie dotychczas obowiązujących przepisów, trzeba zgłosić do GIODO. Pobierz wzór zgłoszenia.

Pozostało jeszcze 97 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel