Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +63. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu Oświatowego wskazane przez ankietowanych:

46%
Docenia aktualność treści
26%
Docenia merytoryczność treści
21%
Docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
54%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
11%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
44%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu WiP, z którego korzystają.

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu Oświatowego. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu Oświatowego. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu Oświatowego

Zasady ustalania podstawy wymiaru zasiłków dla nauczycieli i pracowników byłych gimnazjów – komunikat ZUS

Data publikacji: 20 września 2017 r.
Poleć znajomemu
Zasady ustalania podstawy wymiaru zasiłków dla nauczycieli i pracowników byłych gimnazjów – komunikat ZUS

W związku z wątpliwościami jak ustalać podstawę wymiaru zasiłków nauczycielom i pracownikom zatrudnionym do 31 sierpnia 2017 r. w gimnazjach, a kontynuującym zatrudnienie w szkole podstawowej lub średniej, Zakład Ubezpieczeń Społecznych wydał komunikat w tej sprawie. Poznaj szczegóły.

Nauczyciele i pracownicy dotychczasowych gimnazjów zmieniają pracodawcę

Od 1 września 2017 r. weszły w życie zmiany organizacyjne, które w etapach wygaszą kształcenie w gimnazjach.  Będą 3 etapy zakończenia nauki w gimnazjach:

  1. 1 września 2017,
  2. 1 września 2018,
  3. 1 września 2019.

W tych terminach dotychczasowe gimnazja mogą być przekształcone lub włączone do ośmioletniej szkoły podstawowej lub szkoły średniej (np. liceum ogólnokształcącego, technikum, branżowej szkoły I stopnia). Dzień rozpoczęcia działalności przez szkołę utworzoną zgodnie z nowymi przepisami uznaje się odpowiednio za dzień przekształcenia albo włączenia gimnazjum do tej szkoły. Nauczyciele i pracownicy dotychczasowych gimnazjów mogą być zatrudnieni w przekształconych szkołach lub innych szkołach, do których włączono gimnazja, mogą być przeniesieni w stan nieczynny albo ich stosunek pracy może być rozwiązany.

Nauczyciele i pracownicy zatrudnieni w dotychczasowych gimnazjach lub zespole szkół, z dniem przekształcenia albo włączenia do szkół podstawowych lub średnich, stają się z mocy prawa pracownikami tych szkół.
Podstawa wymiaru zasiłku – z uwzględnieniem wynagrodzenia otrzymywanego w gimnazjum

Zmiany organizacyjne, które spowodowały zakończenie kształcenia w gimnazjach powinny być przy ustalaniu podstawy wymiaru świadczeń w razie choroby i macierzyństwa traktowane analogicznie jak przejście zakładu pracy lub jego części na innego pracodawcę w trybie określonym w art. 231 Kodeksu pracy. Podstawę wymiaru zasiłków przysługujących nauczycielom i pracownikom zatrudnionym w dotychczasowych gimnazjach przekształconych lub włączonych do innych szkół albo zespołów szkół, ustala się z uwzględnieniem wynagrodzenia wypłaconego za okres 12 miesięcy kalendarzowych poprzedzających miesiąc, w którym powstała niezdolność do pracy. Uwzględnia się zatem wynagrodzenie uzyskane u  poprzedniego i nowego płatnika składek.

Podstawy wymiaru zasiłków  pracownikom, którzy stali się niezdolni do pracy przed dniem przekształcenia gimnazjum, nie ustala się na nowo, mimo zmiany płatnika składek.

 Źródło: strona internetowa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl)

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel