Trudności w ocenianiu, klasyfikowaniu i promowaniu uczniów według nowych przepisów. 22 przykłady

Data publikacji: 24 czerwca 2016 r.
Poleć znajomemu
Trudności w ocenianiu, klasyfikowaniu i promowaniu uczniów według nowych przepisów. 22 przykłady

Od początku roku szkolnego 2015/2016 obowiązują nowe przepisy, które przyniosły takie zmiany, jak m.in. możliwość śródrocznej i rocznej opisowej oceny klasyfikacyjnej uczniów uczących się na każdym etapie edukacyjnym, a nie tylko do uczniów I etapu edukacyjnego. Zmianie uległa również możliwość zgłaszania zastrzeżeń do dyrektora szkoły w sprawie niezgodnego z przepisami ustalenia rocznej oceny klasyfikacyjnej z zajęć edukacyjnych lub zachowania.

Pozostało jeszcze 99 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel