Trudności w ocenianiu, klasyfikowaniu i promowaniu uczniów według nowych przepisów. 22 przykłady

Data publikacji: 24 czerwca 2016 r.
Poleć znajomemu
Trudności w ocenianiu, klasyfikowaniu i promowaniu uczniów według nowych przepisów. 22 przykłady
Dokument archiwalny

Od początku roku szkolnego 2015/2016 obowiązują nowe przepisy, które przyniosły takie zmiany, jak m.in. możliwość śródrocznej i rocznej opisowej oceny klasyfikacyjnej uczniów uczących się na każdym etapie edukacyjnym, a nie tylko do uczniów I etapu edukacyjnego. Zmianie uległa również możliwość zgłaszania zastrzeżeń do dyrektora szkoły w sprawie niezgodnego z przepisami ustalenia rocznej oceny klasyfikacyjnej z zajęć edukacyjnych lub zachowania.

Pozostało jeszcze 99% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql