Trudności w ocenianiu, klasyfikowaniu i promowaniu uczniów według nowych przepisów. 22 przykłady

Data publikacji: 24 czerwca 2016 r.
Poleć znajomemu
Trudności w ocenianiu, klasyfikowaniu i promowaniu uczniów według nowych przepisów. 22 przykłady
Dokument archiwalny

Od początku roku szkolnego 2015/2016 obowiązują nowe przepisy, które przyniosły takie zmiany, jak m.in. możliwość śródrocznej i rocznej opisowej oceny klasyfikacyjnej uczniów uczących się na każdym etapie edukacyjnym, a nie tylko do uczniów I etapu edukacyjnego. Zmianie uległa również możliwość zgłaszania zastrzeżeń do dyrektora szkoły w sprawie niezgodnego z przepisami ustalenia rocznej oceny klasyfikacyjnej z zajęć edukacyjnych lub zachowania.

Pozostało jeszcze 99 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel