O wprowadzeniu elektronicznych legitymacji zadecyduje gmina

Data publikacji: 26 stycznia 2018 r.
Poleć znajomemu
O wprowadzeniu elektronicznych legitymacji zadecyduje gmina

Gmina będzie decydować, czy wprowadzić elektroniczne legitymacje szkolne, czy zostać przy papierowych wersjach. Dodanie w projekcie nowego rozporządzenia wersji elektronicznej legitymacji nie jest obligatoryjne.

Nowe przepisy o dwóch wersjach legitymacji

Projekt rozporządzenia w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych przewiduje m.in. możliwość wydawania uczniom i słuchaczom, a także niepełnosprawnym dzieciom w przedszkolach, odpowiednio legitymacji szkolnych oraz legitymacji przedszkolnych w postaci elektronicznej. Ministerstwo edukacji podkreśla, że nie jest to nakaz, a możliwość wyboru odpowiedniej wersji.

Elektroniczna forma legitymacji będzie mogła być wprowadzona od 1 września 2018 r.
Więcej na temat zmian w legitymacjach i wzorach świadectw przeczytasz tutaj: Świadectwa, dyplomy i inne druki szkolne – już niedługo nowe regulacje

Źródło:

  • Projekt rozporządzenia ministra edukacji narodowej w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (projekt z 19 stycznia 2018 r.).
Opracowanie: Monika Fidler

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel