Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +63. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu Oświatowego wskazane przez ankietowanych:

46%
Docenia aktualność treści
26%
Docenia merytoryczność treści
21%
Docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
54%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
11%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
44%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu WiP, z którego korzystają.

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu Oświatowego. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu Oświatowego. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu Oświatowego

Ogólnopolski Konkurs Retoryki dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych

Data publikacji: 24 października 2017 r.
Poleć znajomemu
Ogólnopolski Konkurs Retoryki dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych

Do 31 grudnia 2017 r. młodzież ucząca się w szkołach ponadgimnazjalnych może zgłosić swój udział w Ogólnopolskim Konkursie Retoryki. Wystarczy przygotować krótki filmik z wystąpieniem na dowolny temat i wysłać go do organizatora konkursu.

Przeciwdziałanie zaniku ładnej mowy wśród młodzieży

Komunikacja drogą elektroniczną, testy zamiast egzaminów ustnych, brak przykładów dobrej wymowy i rzeczowej dyskusji w mediach, to wszystko sprawia, że język staje się coraz bardziej ubogi i zanika sztuka ładnego mówienia.  Ogólnopolski Konkurs Retoryczny ma zachęcić do dbałości o ojczysty język i nauczyć sztuki dyskusji oraz skutecznej argumentacji.

Kartę zgłoszeniową oraz krótkie filmy z wystąpieniem na dowolny temat należy przesłać do 31 grudnia 2017 r. na adres mailowy [email protected].
Organizatorem konkursu jest Akademia Retoryki Igora Zalewskiego, a patronem głównym Ministerstwo Edukacji Narodowej. Szczegółowe informacje o konkursie znajdują się na stronie: http://akademiaretoryki.pl/ogolnopolski-konkurs-retoryczny/

Etapy konkursu:

  • 1 października – 31 grudnia 2017 roku
    Etap szkolny. Przesyłanie filmów z przemówieniami i wypełnionych kart zgłoszenia na adres mailowy Fundacji Akademia Retoryki ([email protected])
  • 1 stycznia – 28 lutego 2018
    Praca jury, selekcja nadesłanych materiałów, wybór 10 finalistów
  • 1 marca – 15 marca 2018
    Kontakt z finalistami, rozesłanie zaproszeń na galę finałową.
  • 14 kwietnia 2018
    Warsztaty dla finalistów Konkursu. W ich trakcie uczestnicy będą doskonalić swoje umiejętności i poszerzą wiedzę z zakresu retoryki, komunikacji i wystąpień publicznych. Zajęcia poprowadzą najlepsi specjaliści w dziedzinie wystąpień publicznych, retoryki, przemawiania i kultury mowy.
  • 15 kwietnia 2018
    Uroczysty Finał Konkursu Retorycznego.

Źródło:

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel