Programy zajęć indywidualnych pod nadzorem dyrektora

Marzenna Czarnocka
Data publikacji: 21 sierpnia 2024 r.
Poleć znajomemu
Programy zajęć indywidualnych pod nadzorem dyrektora

Nadzór merytoryczny nad prawidłowością opracowywania programów zajęć indywidualnych (w tym logopedycznych) sprawuje dyrektor w ramach nadzoru pedagogicznego oraz odpowiedzialności za dydaktyczny i wychowawczy poziom placówki, w tym za organizację pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Każdy logopeda, odpowiednio do potrzeb konkretnego dziecka i stwierdzonego zaburzenia, powinien opracowywać programy terapii. Są one przygotowywane, zatwierdzane i wdrażane w ramach procedur wewnętrznych w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz nadzoru pedagogicznego sprawowanego przez dyrektora.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Kto sprawuje nadzór merytoryczny nad opracowywaniem programów zajęć logopedycznych?
  • Z jakich przepisów prawa wynika obowiązek opracowania programu zajęć specjalistycznych?
  • Jakie działania może podjąć dyrektor, by ocenić jakość pracy logopedy?
  • Na czym polega rola dyrektora w zatrudnianiu specjalisty prowadzącego zajęcia indywidualne?

Pozostało jeszcze 76% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql