6 zasad przeprowadzania sprawdzianu zewnętrznego

Marzenna Czarnocka

Marzenna Czarnocka

Data publikacji: 13 kwietnia 2008 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Sporządziłam listę uczniów, którym należy dostosować wymagania egzaminacyjne ze względu na ich dysfunkcję. Jeden z uczniów ma dysleksję, a jeden specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu. Czy mogą oni pisać sprawdzian w jednej sali, czy muszę zorganizować dla każdego z nich osobną salę?

Pozostało jeszcze 87 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel