6 zasad przeprowadzania sprawdzianu zewnętrznego

Marzenna Czarnocka
Data publikacji: 13 kwietnia 2008 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Sporządziłam listę uczniów, którym należy dostosować wymagania egzaminacyjne ze względu na ich dysfunkcję. Jeden z uczniów ma dysleksję, a jeden specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu. Czy mogą oni pisać sprawdzian w jednej sali, czy muszę zorganizować dla każdego z nich osobną salę?

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql