Co z frekwencją w okresie nauki zdalnej

Wanda Pakulniewicz

Wanda Pakulniewicz

Data publikacji: 24 czerwca 2020 r.
Poleć znajomemu
Co z frekwencją w okresie nauki zdalnej

W czasie pandemii, gdy w szkołach organizowana była nauka zdalna, powstał problem, jak weryfikować frekwencję ucznia. Z uwagi na specyfikę kształcenia na odległość weryfikacja takiej frekwencji w praktyce była nieefektywna. Jak zatem traktować ten okres, obliczając frekwencję końcoworoczną? Przedstawiamy bezpieczne i zgodne z prawem rozwiązanie tego problemu.

Pozostało jeszcze 88 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel