Likwidacja oddziałów przedszkola niepublicznego – zasady postępowania

Bożena Winczewska
Data publikacji: 11 stycznia 2018 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Stowarzyszenie prowadzące niepubliczne przedszkole z 4 oddziałami zamiejscowymi zamierza od 1 września 2018 podzielić je na dwa niepubliczne przedszkola: jedno z 2 oddziałami zamiejscowymi, drugie z jednym. Nastąpi więc likwidacja 3 oddziałów zamiejscowych w istniejącym przedszkolu i otwarcie drugiego przedszkola. Czy obowiązuje w takim przypadku zawiadomienie rodziców o zmianie do końca lutego? Czy w celu założenia drugiego przedszkola stosuje się zapisy określone w ustawie Prawo oświatowe dotyczące powołania nowego przedszkola niepublicznego? Czy na te zmiany musi wyrazić zgodę kurator oświaty?

Pozostało jeszcze 84% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql