Likwidacja oddziałów przedszkola niepublicznego – zasady postępowania

Bożena Winczewska

Bożena Winczewska

W latach 1995-2007 dyrektor Wydziału Wychowania i Kształcenia Specjalnego KO
Data publikacji: 11 stycznia 2018 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Stowarzyszenie prowadzące niepubliczne przedszkole z 4 oddziałami zamiejscowymi zamierza od 1 września 2018 podzielić je na dwa niepubliczne przedszkola: jedno z 2 oddziałami zamiejscowymi, drugie z jednym. Nastąpi więc likwidacja 3 oddziałów zamiejscowych w istniejącym przedszkolu i otwarcie drugiego przedszkola. Czy obowiązuje w takim przypadku zawiadomienie rodziców o zmianie do końca lutego? Czy w celu założenia drugiego przedszkola stosuje się zapisy określone w ustawie Prawo oświatowe dotyczące powołania nowego przedszkola niepublicznego? Czy na te zmiany musi wyrazić zgodę kurator oświaty?

Pozostało jeszcze 88 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu

PayU »
11.07 zł brutto
Punkty »
100 punktów
SMS »
23.37 zł brutto

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel