Czy w edukacji przestrzega się zasady równości płci?

Data publikacji: 25 maja 2011 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny

Kobiety stanowią 70% światowej liczby osób żyjących za mniej niż dolara dziennie Feminizacja biedy, zjawiska lepkiej podłogi i szklanegosufitu, dyskryminacja kobiet w życiu zawodowym to tylko niektóre przejawy nierówności płci. Czy polski system edukacji przyczynia się dyskryminacji kobiet? Czy staje na wysokości zadania i wypełnia swoją misję wyrównywania szans uczniów i uczennic? Czy pozwala na rozwijanie pełni potencjału dzieci i młodzieży niezależnie od płci? A może pełni funkcję konserwującą, podtrzymując nierówne pozycje kobiet i mężczyzn w społeczeństwie?

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql