Przeciwdziałanie występowaniu niskiej frekwencji wśród uczniów

Elżbieta Kraśnicka

Starszy wizytator Wydziału Wychowania i Kształcenia Specjalnego Kuratorium Oświaty w Warszawie; wcześniej dyrektor zespołu szkół
Data publikacji: 30 listopada 2008 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Mamy w szkole opracowane procedury postępowania w sytuacji, gdy uczeń wagaruje. Chcielibyśmy także wprowadzić w życie działania przeciwdziałające występowaniu problemu niskiej frekwencji. Kiedy i jak najlepiej to zrobić?

Pozostało jeszcze 84 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Słowa kluczowe:
wagary

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel