Zwykła kłótnia czy agresja? Rozpoznawanie i zapobieganie agresji słownej wśród uczniów

Marzenna Czarnocka
Data publikacji: 21 stycznia 2011 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny

Niewinne dokuczanie lub wyśmiewanie to pierwsze przejawy w agresji. Dlatego uczeń musi mieć jasny obraz tego, co złe i co dobre. Aby skutecznie przeciwdziałać agresji w szkole konieczne są konsekwentne działania nauczycieli. Jak nie dopuścić do bagatelizowania agresji werbalnej i jak skutecznie jej przeciwdziałać − przedstawiamy podstawowe wskazówki do pracy wychowawcy.

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql