Zwykła kłótnia czy agresja? Rozpoznawanie i zapobieganie agresji słownej wśród uczniów

Marzenna Czarnocka

Marzenna Czarnocka

Data publikacji: 21 stycznia 2011 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny

Niewinne dokuczanie lub wyśmiewanie to pierwsze przejawy w agresji. Dlatego uczeń musi mieć jasny obraz tego, co złe i co dobre. Aby skutecznie przeciwdziałać agresji w szkole konieczne są konsekwentne działania nauczycieli. Jak nie dopuścić do bagatelizowania agresji werbalnej i jak skutecznie jej przeciwdziałać − przedstawiamy podstawowe wskazówki do pracy wychowawcy.

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel