Informacja o likwidacji szkoły - w jakim terminie

Wanda Pakulniewicz

Wanda Pakulniewicz

Pracownik Kuratorium Oświaty
Data publikacji: 18 marca 2011 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Nie podjęto uchwały intencyjnej o zamiarze likwidacji szkoły do 28 lutego 2011 r. (radni nie wyrazili na to zgody). Jest to szkoła podstawowa o strukturze organizacyjnej klas 0-III, z liczbą uczniów: klasa 0 - 10, klasa I - 2, klasa II - 5, klasa III - 7 W związku z tak małą liczbą dzieci, od września uczniowie będą pobierać naukę w klasach łączonych. Istnieją obawy, że 1 września 2011 r. rodzice dzieci poślą je do innej, oddalonej o dwa kilometry, większej szkoły. Pozostają jedynie uczniowie z klasy 0. Czy w przypadku, gdy okaże się, że we wrześniu nie ma dzieci z klas I-III, może być podjęta uchwała o likwidacji (lub częściowej likwidacji) szkoły? Czy placówka może wówczas zostać filią innej szkoły?

Pozostało jeszcze 67 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu Oświatowego? Już teraz zamów pełny dostęp i zyskaj:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Najwieksza baza narzędzi dla szkół i przedszkoli
Indywidualne konsultacje z ekspertami
Baza 7 000 porad prawnych

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Jeśli masz już konto w Portalu Oświatowym »
Zaloguj się »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel