Śródroczna klasyfikacja przepustką dla ucznia szczególnie uzdolnionego

Wanda Pakulniewicz

Wanda Pakulniewicz

Data publikacji: 9 stycznia 2012 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny

Jeżeli w szkole jest uczeń szczególnie uzdolniony, a zajęcia pozalekcyjne przeznaczone dla uczniów zdolnych zorganizowane w szkole już mu nie wystarczają, warto dać mu szansę rozwijania się w warunkach dostosowanych do jego potrzeb. Właśnie po klasyfikacji śródrocznej można zezwolić takiemu uczniowi na indywidualny tok nauki lub indywidualny program nauki. Ponieważ ich istotą jest odmienna organizacja procesu kształcenia, wymagają podjęcia odpowiednich decyzji w odpowiednim czasie. Klasyfikacja śródroczna może być formalnym punktem startowym w organizacji tego wysoce zindywidualizowanego nauczania ucznia szczególnie uzdolnionego.

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel