Uczeń liceum z wydłużonym etapem edukacyjnym - realizacja nowej podstawy programowej

Bożena Winczewska

Bożena Winczewska

Data publikacji: 10 września 2015 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Czy uczeń liceum ogólnokształcącego, któremu został wydłużony etap edukacyjny (zaczynał naukę według starej podstawy w 2012)  po przejściu do nowej klasy musi realizować wszystkie przedmioty według nowej podstawy? Wydłużenie etapu umożliwiało zaliczenie niektórych przedmiotów z  klasą programowo wyższą. Czy uczeń ten ma obowiązek  przystąpienia do matury z przedmiotu rozszerzonego?

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel