Dokument archiwalny
Pytanie:
W pierwszej klasie gimnazjum mamy problem z dwojgiem uczniów. Obydwaj bardzo dobrze się uczą, ale przejawiają agresywne zachowania wobec swoich kolegów z klasy. Pedagog, po rozmowie z uczniami i ich rodzicami, stwierdził, iż podłożem takiego zachowania są nudne lekcje. Według tych uczniów nie dość, że lekcje są prowadzone w sposób schematyczny i czysto teoretyczny, to poziom lekcji jest dla nich za niski i kiedy klasa powtarza dla nich proste i oczywiste rzeczy, chłopcy się nudzą. Rodzi to agresję wobec kolegów z klasy, przez których nauczyciel nie może iść z materiałem szybciej. W jaki sposób poradzić sobie z nudnymi lekcjami i różnicami w możliwościach intelektualnych uczniów?
Pozostało jeszcze 86% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Jeśli posiadasz już konto
Zaloguj się: